June 18, 2008

kehidupan ku 2 bulan yang lalu...

Di sini saya akan memberi tahu apa yang terjadi dalam idup aku 2 bulan yang lalu...senang...epy...sedih smua ada...somtimes aku pk bodo tol...kdng2 pk kena usaha lebih...kadang2 kena jd laki matang...hurm...

1st- my last exam paper...Sistem negara...so stupid....how come i leh salah ngok jadual exam...should be 11.30 but i tit 3.00pm...so b4 dat there aku semangat giler study.sampai tdo jap je.after 2pm g mandi but aty xsdap.masuk bilik cek jadual exam n....FRUSTRATED...my klazmate sympathy 4 me.dorg xigt agaknya(tink +ve).my college fren???always hentam aku n perli aku.wat bodo sudeh.

2nd-my exam result...guess what??xleh cek ah result exam aku kat intenet...coz ada hutang ngn UM sampai Rm568.00.HA???xcaya ke???so aku cr alternatif len.g fak.n bertambah frust.SEJ Rusia B+, Sej Eropah B+, Sis ekonomi C (xkena repeat), n TITAS ngan usahawan malaz den nak g cek.now pala penin eiter sejarah jd major or IR aku jadi Major.pk2

3rd-kerja!!!yes...kerja.kerja part time kat Guess Kids Mid Valley.leh ah.sejam rm5.ari2 kerja 5jam je.kena full pun xpe.ari2 full time aku bual kotor...ehem...so kena kerja sampai bulan 8 berakhir...kenapa bula 8???sebab 31hb cuti umum dan dapat gaji triple.kerja pun sebab aku nak tolong abah aku.sebab aku tak ada PTPTN dgn biasiswa.malas nak mohon.so abah kerja 2 kerja sehari.tanks dad n epy belated father day. Lap you...

4th-harga minyak naik...diz topik very konfusing me n everyday i bought newspaper.sampai aku gaduh mulut lawan abah ngan atok aku.paham2 ah.dorg singaporean.bagi dorg minyak mahal dah biasa ngan dorg kerana harga minyak kat singapura nak dekat RM5 seliter. pelik.Malaysia negara pengeluar minyak tapi harga paling mahal antara negara pengeluar minyak dunia.Petronas untung banyak.Rm50bilion per year (xsure.around jumlah tu ah).tapi Dato Shahir ckp petronas tangung banyak benda.tah ah.

5th-14 JUNE 2008.aku baru dapat lik singapore since exam sem 2 start.sedeykan???baru dapt jmp my parent.ah aku dah lali.juz sedey masa nak lik, my mom hug me kuat2 xnak kasi lepas n kiz my neck.n aku dah kuar umah, i never look back.coz i noe, when i look back, i saw my mom kat tingkap, n air mata turun(biar ah org nak ckp aku emo boy).so aku jalan buat bodo je n tengok dpn.aty kena kuat.even my mom always ckp "BYE" kat tingkap.

ada banyak benda lagi aku nak cyte tapi sok keje pagi.8.30 nak kena g coz kira stok.ok ah...nyte2

eyes shut down v(-_-)

No comments: