October 27, 2008

layang-layang

idupku seperti layang2...

semua kawan2 aku sentiasa usik aku...ko asik ngn si dia si itu si ini...ko gay ke???
hahaha...sng cytenya apa yg berlaku ada kesan idupku yg lampau...
idupku yg bermula selepas pindah ke JB...

tinggal di JB pak ngah ku...anaknya 5...
4 dewi dan 1 arjuna...semuanya ok dgn ku...
cuma pak ngah aku paham...wlu dier garang tapi aku phm yg dier bertindak utk menjaga aku...
idupku hny di umah atau bilik ku berbucu 4 dindingnya
susah sng ku keseorangan di bilik ini...kwn ku hny yg rapat dgn starpiz sendiri...

idupku berubah ketika masuk ke form 6...aku sudah pandai keluar malam (kena tdo luar)
hny kerana aku g memancing ikan di kolam yg xseberapa...
1st tyme juga aku pandai pergi ke konsert...
segalanya berubah dan pak ngah sudah malas
keadaan juga berubah ketika masuk ke universiti

aku dlm uni...sudah mula belajar untuk bergaul...bersosial..
kwn2 ku balaputra dewa dan dewi acap, shukor, apil, ajim, zaf, aswad, dine, akil dan juga dewinya...
aku sudah mula belajar...mula belajar...dan belajar...maaf jika aku kasar org nya krn proses belajar...
trimas...
jadi aku xkisah org nak ckp aku bukan2...sebab org yg dah bc blog ni sudah taw apa yg terjadi...

jgn terkejut jika xde gambar aku masa sek men kerana tiada kenangan...kenangan ku hny ketika kecik..ketika sek ren...ketika form 6...ketika di universiti dan kenangan ku bersama Egi ku..

P/S- atok ku foo m pnh berpesan "sentiasalah berkawan.jika kita berkawan kita akan sentiasa paham akan keadaan sekeliling kita.jika kita x berkawan, kita akan senang benci og, sng utk sedih, senang menuduh org lain dan senang buang kawan mcm tu je kerana kita megikut perasaan kita. berbanding jika kita berkawan...

3 comments:

mint heartnet said...

hari ahad lepas aku p pangkor..
ehem..nk gitau la aku berkesempatan main layang-layang kat tepi pantai.. woo....
angin kuat..terbang tinggi..
best....


p/s:layang-layang yg aku main tu leh di dapati di ebay.com

sekian...

Shukstarz said...

hehehe..
cam sedih je bunyinya..hehehe
but cheer up guy!!!
lately, np org suke post cite sedih2 ni???
huhu

Z a F said...

blog i x sedey pun........

time study2 ni jgn sedey2..
bikin stress deh

:D

ohya. all the best in finals
XD