December 12, 2008

Mansor Sukaimi dalam kenangan part 1



tepat jam 2.30 petang bersamaan tarikh 14 november 2008




ketika aku dalam perjalanan untuk mengambil paper IR




aku mendapat pangilan dari Uda aku kat singapura




"Apiz, Foo M dah meningal tadi jam 12.30 kat hospital"




bagaikan jalan lurus di sebelah jabatan geologi dianggap jalan yang tiada penghujungnya




aku hanya mampu menunduk dan titisan permata jernih menitis mengalir di pipi ku




dengan hanya mampu menyedekahkan Al-Fatihah buat roh Foo M




dan kembali mengimbas kenangan antara aku dan foo m




segala yang di ajar oleh arwah datuk ku akan di jadikan antara pngangan hidupku




dan aku tidak mampu menangis lagi kerana arwah pernah berpesan bahawa jika di takdirkan beliau pergi, maka relakan walaupun hati sedikit terkilan tidak dapat menatap wajah arwah kali kerana perlu menghabiskan saki baki kertas exam yang msih belum tamat




namun mungkin itu yang terbaik kerana foo m sudah lama menangung beban leukimia




Al-Fatihah buat mu




1 comment:

Shahidah said...

takes u quite a while to blog again
keep it up!